#19 Ako vyniknúť v e-commerce v úzkom segmente a ako preraziť na zahraničné trhy?

Martin Katzer, COO spoločnosti Footshop. Skúsený riaditeľ s rozsiahlym marketingovým, predajným, finančným a prevádzkovým zázemím pomáha spoločnostiam profesionalizovať podnikanie a navrhovať a budovať škálovateľné prevádzky.

ZDROJE:

· Martin Katzer na LinkedIn

· Odporúčaná kniha: Umenie vojny, Sun-c‘

· www.silnakava.sk (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:07] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

· každodenné práca a nespokojnosť so status quo

· vybrať do tímu najlepších ľudí, investovať do seba, do všetkého vložiť najväčšiu mieru energie

[02:32 Ako štartoval Footshop

[04:44] Ako si od začiatku budovať brand

· Preukazovanie relevancie smerom k dodávateľom

[06:07] Martin a Footshop

· 25 rokov skúseností

[09:07] Expanzia na iné trhy

· Príprava, vstup na trh online, zapichnutie vlajky v hlavnom meste – otvorenie „kamenného“ obchodu.

[11:17] Online predaj vs kamenné predajne a budúcnosť Footshop

· Interakcia zákazníka s predavačom a výrobkom je výhodou kamenného obchodu

· Omnichannel má budúcnosť (kombinácia on-line a off-line)

[14:36] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

· Nestresuj sa niečím nad čím nemáš kontrolu

· Pravidelný šport je súčasťou Martinovho život

ZDROJE:

· Martin Katzer na LinkedIn

· Odporúčaná kniha: Umenie vojny, Sun-c‘

· www.silnakava.sk (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *