#34 Ako vybudovať značku, ktorej názov sa stal súčasťou slovníka (časť I.) ?

Dnes sa budeme rozprávať s Martinom Guttmanom, ktorý je zakladateľ a CEO značky Tuli. Tuli sa dostal do povedomia svojim „tulivakom“, ktorý získal niektoré významné ocenenia ako napr. RedDot Award 2013 alebo Národná cena za design 2013. Rozprávať sa budeme o rozprávať o tom Ako vznikol a Prečo vznikol tento nápad. Povieme si aj o tom ako sa dá presadiť s výrobkom, ktorý nemal v našom prostredí vytvorené zázemie, bol netradičný.

V dnešnej I. časti rozhovoru s Martinom sa budeme venovať obdobiu od vzniku nápadu až po marketing v prvých rokoch podnikania. V II. časti rozhovoru v nasledujúcej epizóde sa zameriame na rast a škálovanie podnikania.

ZDROJE:

· martin.guttman@tuli.sk; www.tuli.sk – viac o Martin Guttmanovi a tuli

· Odporúčaná kniha: 21 lekcií pre 21. storočie, Yuval Noah Harari

· Tip na internetovú pomôcku: pipedrive – nástroj na riadenie obchodu

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:54] Ako vznikol nápad?

[04:28] Overovanie konceptu a testovanie produktu na zákazníkoch

[6:58] Zamestnanie a práca na koncepte

[08:35] Štart – prvý obchod, prvý zákazníci

[10:23] Marketing v začiatkoch

[13:25] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *