#35 Ako vybudovať značku, ktorej názov sa stal súčasťou slovníka (časť II.) ?

V prvej časti rozhovoru s Martinom Guttmanom, ktorý je zakladateľ a CEO značky TULI sme sa venovali začiatku podnikania. Epizóda má číslo 34.

V dnešnej druhej časti sa pozrieme na podnikanie v súčasnosti. Pozrieme na fázu ktorú v TULI začali prednedávnom a môžeme ju nazvať škálovanie. Martin dnes zodpovie na tieto otázky: Prečo vznikla potreba škálovať podnikanie a aký bol postup? Škálovanie – proces realizovaný za pomoci vlastných mozgov alebo externej spoločnosti? Aký je súčasný pomer tržieb z kamenných predajní a ecommerce? Na čom teraz v tuli intenzívne pracujú?

ZDROJE:

· martin.guttman@tuli.sk; www.tuli.sk – viac o Martin Guttmanovi a TULI

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – hlavný partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[02:14] Prečo vznikla potreba škálovať podnikanie a aký bol postup?

· Analýza trhu a príležitostí; zistenie potreby rozširovania sa do iných segmentov, na iné trhy, trhy, zameranie na iné výrobky a vytvoriť štruktúrovanejšie riadenie firmy

· Okrem B2C zameranie na B2B

· škálovanie aj na papieri – musí to dávať zmysel aj v EXCEL

[08:00] Škálovanie za pomoci vlastných mozgov alebo externej spoločnosti?

· Spolupráca s externou marketingovou spoločnosťou

· externý pohľad na 15 ročnú firmu dával zmysel, pohľad „out of the box“ .

[09:00] Aký je súčasný pomer tržieb z kamenných predajní a ecommerce?

· Posun ecommerce z 1/3 podielu na tržbách v roku 2017 na súčasných viacej ako 2/3

[11:21] Na čom teraz v tuli intenzívne pracujú?

· Pracujú na štruktúre produktov v B2C a B2B. Pod známou značkou predávať iné výrobky

· V B2B vlastná séria

· Uvažovanie o vstupe investora

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.