#70 Ako za 5 dní nájsť a otestovať to najlepšie riešenie na zákazníkov najväčší problém.

Ako za 5 dní nájsť a otestovať to najlepšie riešenie na zákazníkov najväčší problém.

Dnešný hosťom je Michal Blažej ktorý spolu založil a vedie Lighting Beetle – najväčšiu UX agentúru na Slovensku. Je spoluzakladateľom Slovenskej User Experience Asociácie, držiteľom UX certifikátu od Nielsen Norman Group, organizátorom Experience Conference. V rámci agentúry Lighting Beetle pracovali na projektoch v 15 krajinách sveta pre banky, poisťovne, telekomunikácie a verejnú správu. Dnes sa budeme rozprávať o jednej veľmi funkčnej metóde pomocou ktorej môžete za 5dní vyriešiť ten najväčší problém vášho zákazníka a mať pre neho otestované riešenie. Táto metóda sa volá Design Sprint.

ZDROJE:

POZNÁMKY:

[08:13] Predstavenie Design Sprint (DS)

  • sľubuje, že vyriešite veľký problém do 5 dní
  • návodom je kniha SPRINT
  • výsledok je otestovaný prototyp na zákazníkoch
  • jasné pravidlá a role účastníkov, osoby: facilitátor, desider

[11:36] Procesy DS podľa dní 1 až 5

  • 1.D Mapovanie situácie; 2.D Vymýšľanie nápadov; 3.D Rozhodovanie, ktorý z nápadov je najlepší; 4.D Prototyp; 5.D Test na zákazníkoch

[14:45] Kto sú účastníci DS a prvý deň – pondelok

[16:04] Náplň DS od utorka až po piatok

  • Utorok – vygenerovanie nápadov (dôraz na kvantitu); Streda – rozhodovanie o najlepšom nápade; Štvrtok – prototypovanie; Piatok – testovanie prototypu na zákazníkovi

Výsledkom na konci týždňa nemusí byť nutne hotový výsledok. V takomto prípade je výsledkom poučenie. DS je možné opakovať.

[24:47] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.