#44 Ako škálovať podnikanie ktoré má v popise „ručne vyrábané“?

Je rast podnikania ručne vyrábanej kozmetiky limitovaný? Dá sa škálovať? Ako byť unikátny s výrobkami ktoré na trhu už existujú? Dnes s Martinou Horváthovou, ktorá je zakladateľkou, hlavou a srdcom značky slovenskej prírodnej kozmetiky two cosmetics. Martina je členkou posledného rebríčka Forbes 30 pod 30 a získala ocenenie v kategórii Začínajúca Podnikateľka Slovenska 2017.

ZDROJE:

POZNÁMKY:

[00:59] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

  • Sú potrebné dva základné piliere. vytrvalosť a vízia

[01:45] Prečo kozmetika a aké boli začiatky

  • Ambícia podnikať existovalo dlhodobo
  • Výroba prvého mydla a 3 roky prípravy/štúdia o kozmetike pred štartom podnikania

[04:04] Ako byť unikátny s výrobkami ktoré na trhu už existujú?

  • Od začiatku vedeli čo nechcú, ako majú ich výrobky vyzerať a aké majú byť
  • Ľudský prístup, dodanie navyše, nebáť sa ukázať zákulisie firmy

[06:46] Marketing

  • Začiatok: Instagram a Facebook vrátane reklamných nástrojov, účasť na markoch a trhy, printová reklama a natívne články
  • Teraz: pridali google a influencer marketing

[09:19] Je rast podnikania ručne vyrábanej kozmetiky limitovaný?

  • Škálovať – zamestnať nových zamestnancov do výroby alebo automatizovať niektoré úkony

[12:52] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.