#42 Ako vytvoriť a propagovať nadčasový produkt?

Stručný rozbor knihy Nadčasový produkt od autora Ryan Holiday. Ako vytvoriť produkt, dielo, ktoré obstojí v skúške času. Ako produkt doladiť, nájsť pre neho trh, vybudovať marketingové kanály, zaujať publikum a vybudovať platformu, ktorá bude rok čo rok generovať rastúce tržby.

ZDROJE:

POZNÁMKY:

[05:22] Prvá kapitola – Kreatívny proces

  • treba prísť s takým dobrým nápadom, že ho ľudia budú odporúčať priateľom!
  • Minimum viable product – začať s jednoduchou myšlienkou a neustále ju testovať na malej cieľovej skupine až sa dospeje k niečomu použiteľnému
  • Drobné vylepšenia produktu ktorý už existuje na trhu….nestačia, je to nuda a budete čeliť drtivej konkurencii na precpatom trhu.

[08:48] Druhá kapitola – Positioning

  • Byť naozaj dobrý je iba prvý krok. Chcete aby sa o Vás hovorilo, musí byť váš produkt bezpečný a zábavný a musí ľuďom stáť za to, aby prekonali ostych (plachosť, bojazlivosť) a odporúčali ho ďalej.
  • Formulácia projektu: Jednu vetou, jedným odstavcom, jednou stranou
  • Tri krát tá istá odpoveď na otázku: Jedná sa o ……, ktorý ….. Jeho prínos spočíva v tom, že…… a slúži pre…..pretože…..

[11:56] Tretia kapitola – Marketing

  • Najdôležitejšia zásada: Zaistite, aby sa o vašom diele hovorilo!
  • Reťazec odporučenia začína u jedného človeka. Nájdite jedného človeka, ktorý vám dôveruje a predajte mu svoj výrobok. Je dosť nadšený, aby to povedal svojim desiatim kamarátom

[15:31] Štvrtá kapitola – Platforma

  • definícia: kombinácia nástrojov, vzťahov, prístupu a publika, ku ktorej sa musíme dopracovať, aby sme mohli trvalo šíriť svoje kreatívne dielo – nie jednorazovo ale v príbehu celej kariéry.
  • Vytvorte distribučný zoznam

Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.